måndag 3 augusti 2009

Det handlar om att hitta sig själv, bland miljoner!


Då, för ett år sedan precis gick jag i Los Angeles och såg människor som inte föll in i allas ramar, just där och då bestämde jag mig för att gå vidare i mitt liv, lägga ett treårigt förhållande bakom mig, bli frisk från ångesten och bara hitta mig själv och en person som jag älskade och stod för, ingen annan.

Nu, är jag en person som är sprallig, följer min egen väg och beblandar mig med människor som gör mig lycklig. Jag ska snart flytta och jag vet precis vad jag vill med mitt liv. Jag är glad att jag åkte till L.A förra sommaren, på onsdag reser jag igen, till Chicago och sedan Paris, jag tror att alla resor förändrar en, och förändringar är bra, speciellt när man vet vem man är!

3 kommentarer:

Sassy sa...

Vilket bra inlägg!
Och framför allt; vad skönt att du har hittat dig själv!

Anna sa...

Du är söt Fia :)

Anonym sa...

fint inlägg gumman, jag har dessvärre gått ner, är mera ledsen och vet inte alls vart jag står i livet, allt är upp och ner hela tiden, kanske för att magen inte är okej heller, usch :/

och ja, du hade såklart rätt, är hemma hos mannen :)

http://legoliv.blogg.se