måndag 24 augusti 2009

take a break

Idag har jag gjort massa vettigt:
  • Bytt adress på adressändring.se
  • Fått lön av barncancerfonden för fotografierna
  • Beställt internet till min lägenhet
  • Packat det sista för flytten
  • Varit och tränat
  • Ätit middag med Sabina
Men nu är det såhär: Det är mycket att göra nu med flytt och allt. Jag kommer inte att blogga förrän allt är klart och jag har internet i min lägenhet tror jag. Det kan dyka upp ett inlägg för att jag inte kan hålla borta men jag har för avsikt att återkomma till helgen eller början av nästa vecka!

Under tiden suktar jag efter fyra små ting:

Ha det bra, vi hörs om några dagar!

Puss!

6 kommentarer:

Lilla Fröken sa...

Vad härligt med en ny lägenhet! :) Turkisk yoghurt med honung och frukter är så otroligt gott. Jag var på Morrissey på min senaste konsert som jag såg. Han var så så bra! :)

Anonym sa...

ooh, jag vill ha rosa martens kängor, vi kirrar? :>
hoppas du får det fint på dina bloggfria dagar, ta hand om dig rar, vi hörs :)
kramar

http://legoliv.blogg.se

Sassy sa...

Hoppas allt går bra!

jess sa...

Men gud vilken fräck grej! Att fotografera för något vettigt! Va roligt :)

Malin sa...

Svar; jag BORDE ha varit där! samma sak med POPAGANDA som är nu i helgen (om det inte börjar idag vilket jag tror) :( det suger hästsnopp rent ut sagt. dock kan jag ju alltid skylla på att jag förmodligen inte skulle ORKA göra någonting sådant nu, så det är prima.

och det känns konstigt nog fortfarande lika bra med skolan :)
jag har nu klarat av en hel vecka (som visserligen inte varit en vecka med stort v utan snarare lekdagar) och än så länge känns det bra. det känns som om att klassen är riktigt riktigt underbar och jag ser framemot att få lära känna dem mer :*


Lycka till med flyttandet och allt nu! Ser fram emot när du kommer tillbaks söto :* (inte så långt kvar dock)

Sara Ödmark sa...

Åh, nu blev jag sjukt sugen på turkisk yoghurt.