fredag 11 december 2009

All good things are wild and free

Nu börjar en hektisk helg, men det är ju sånna helger som är allra bäst!


Jag ska springa runt i mina svart/vita skor
Ikväll ska jag jobba i baren på Klubb 3 och stå bredvid någon vacker DJ hela natten medan folk dansar tills de stupar, förhoppningsvis!
På lördag ska jag och den eleganta Helena gå på teater och sedan dansa på Dirty Frank eller något annat magpirrande, mörkt dansgolv
Söndag råkar visst vara Lucia, bästa Fredrik ska ta sitt pick och pack och komma till Lund för att spendera denna högtid med mig, det kommer bli fint!

FINT!

4 kommentarer:

Malin sa...

du är så fin sofia
och jag önskar att jag kunde följa med dig ut och bokstavligen dansa livet ur mig. du får allting att låta så vackert, så underbart, och det får mig att le mitt i melankolin sådär.

svar; jag hoppas att du har rätt kära du, att jag faktiskt får någonting att göra. dock ska jag enbart ägna den här kvällen åt att ta hand om mig själv. det behövs.

och det är väl sisådär med mig; det snurrar upp och ner och tiden går så fort att jag inte riktigt hinner känna efter hur jag egentligen mår (och det är ju inte alls särskilt positivt sådär i slutändan). hur är det själv fina du? <3

Sandie sa...

Vilken fin outfit =)

Anonym sa...

så vit och fin du är! gillar sådanadär skor, men andra får springa i dem förutom jag, känns inte riktigt min stil ^^

sök på tradera efter koftor som jag har, där finns allt, och så blir man ensam över att äga dem dessutom. och man gillar ju att vara unik :)

har du haft en bra helg plutten?

http://kissamiss.blogg.se

Anonym sa...

vad du är fin sofia! och ja, jag känner verkligen av julen nu. när snön faller sådär sakta från skyn och glittrar i gatlyktornas skken känner jag hur det brinner i mitt bröst. jul innebär mycket värme. känner du av julen? <3