söndag 20 december 2009

before I fall to pieces

Jag vet att jag är en usel bloggare just nu, men jag har haft fullt upp. I torsdags gick jag och fredrik på korridorsfets i matchande I(love)NY t-shirts, hade snöbollskrig halva natten och drack konstiga blandningar innan vi gick hem och sov. och i fredags var det dags för sittning på hallands och sedan klubb 3 med Olof, Kit och Fredrik.

Olof körde galen pose, fredrik springer runt som ett spöke i bakgrunden

En fredrik och en öl, ganska karaktäristiskt för hans kväll

Sedan spelades det kort uppe i korridoren på mellanfesten, det gick vilt till

Här har vi Kit, mannen som lyckades bli utslängd från klubben två gånger och sedan åkte pulka tills han halvt slog ihjäl sig. Ja det är Kit det!

Innan det var dags att klubba natten lång visade Olof oss ett udda korttrick, det var galet vad underligt det var. Hur gör han, berätta, pronto!?

Sedan dansade vi och drack öl, Tobbe och Fredrik var på toppen humör och berättade om gamla minnen från barndomen tills de nästan ramlade omkull. Kvällen slutade kalla och blöta hos mig där fredrik drack rapsolja och 2 liter vatten innan vi somnade och spenderade halva lördagen i min säng. Har jag sagt att han är lite annorlunda men rätt fin den där fredrik?

Puss!

2 kommentarer:

caroline sa...

ojoj, ja han verkar sannerligen.. galen, om inte annat! Men det är ju sånt som gör livet så fint ibland, spänning coh äventyr. Inte sant?

Tack min fina vän, jag gillar den så mycket! Har tyvärr inte blivit några skidor än för min del, men jag peppar med film, bloggar, planerar resorna för fullt och laddar menatl inför premiären, hiho! Ska bli alldeles alldeles underbart.
Hur blir din jul finet?

Sofia i London sa...

låter som en helt fantastisk afton :)