söndag 6 december 2009

One weekend


om någon skulle fråga vad jag gjort i helgen skulle jag svara att jag:
Köpte två paket med pepparkaksdeg och åt upp en utan att ens kavla ut den först och fick så himlans ont i magen så klart
Var hos Mylie och pratade strunt och det dracks vin till sena timmar
Bakade pepperkakor och lussebullar så att hela min lägenhet luktade jul
Träffade Fredrik och kramade honom massor för att han är så fin och drar fingrarna genom ens hår så man aldrig känner sig ensam
Spelade twister och tittade på 5 nya filmer som fanns på extra pris på ica
Låg i min säng med täcket upp till öronen och drack glögg för julkänslan
Men tänk vad mycket fint man hinner på en endaste liten helg

4 kommentarer:

Moppe-rejsarn sa...

Åhh.. lussebullar, känner svår abstinens :-)

caisa sa...

Det låter sjukt mysigt :D

Anonym sa...

herrejesus, en hel deg, jag får ont i magen om jag tar en tugga typ, hehe

jag gillar också söndagar, så underbart slappa! och för en gångs skull kan man slöa med gott samvete, bra dagar :)

hur är det annars kakan?

http://kissamiss.blogg.se

elin sa...

åh. gott