onsdag 30 december 2009

en sammanfatting

Namn: Sofia

Piercingar: I öronen, 4 stycken

Tatueringar: två och snart fler

Längd: 163

Skostorlek: 36, jag har så små fötter att jag nästan ramlar när det blåser

Hårfärg: vit, vit som kokain

Fräknar: Hela ansiktet fullt, men det är rätt fint

Motto: All good things are wild and free


Under 2009:

Kär? Jag röker för mycket, du ringer för lite, kan du inte ligga här bredvid för alltid?

Önskade du att du bodde någon annanstans? Chicago där vinden alltid blåser

Tyckte du att du var attraktiv? Allt är relativt men fräknarna har ju en viss charm

Drack du? Ja, massor av vitt vin

Rökte du? När ingen såg och ångesten tränger sig på ensamma nätter

Vilket schampo använde du? Ett dyrt som pappa får betala för

Vilken parfym använde du? Versage

Vad var du rädd för? Mörker

Tvättade du? Nej jag tvättar inte...

Åkte du berg- och dalbanor? Åh det pirrar i magen som när man är kär


Senaste under 2009...

Filmen du hyrde? Tjenare Kungen, den är fin och drömsk så ny ska jag starta band

Filmen du köpte? Catch me if you can

Låten du hörde: Los Angeles Waltz - Razorlight

Låten du laddade ner? Oj jag kommer snart åka fast, jag laddar ner hela tiden för jag behöver faktiskt musik för överlevnad

Personen du ringde? En vän

Personen som ringde dig? Caisa för att nyår närmar sig med stormsteg

TV-program du såg? Har ni inte hört det nya? SVT Play?

Boken du läste? Den hemliga historien av Donna Tartt

Person du tänkte på? Han där med det långa håret och de bruna ögonen


Favorit under 2009...

Låt: Alla de som gjorde att jag dansade mig alldeles varm

Sak att göra: Fotografera när inspirationen sprudlade

Sport: Jag har tappat intresset för sport

Dryck: Vatten

Kläder: Tajts och stora koftor, men hade jag inte bott i lund hade jag sagt höga klackar men kullerstenen förstör för mig

Film: Into The Wild

Serie: Sex and the City

Personer: Åh det är så många nya fina människor jag mött i år. Ska skriva ett helt inlägg om det tror jag!


Gjorde du någonsin detta under 2009...

Grät du över en pojke? Åh så många gånger att någon borde betala tillbaka lite tårar

Grät du över en flicka? Nej, de är inte lika dumma som pojkar

Ljög du för någon? Jag gör mitt bästa för att undvika det, mitt samvete mår dåligt av sådant

Var du i slagsmål? Ja, det gjorde ont

Blev du arresterad? Nej, jag är ganska snäll


Antal...

Gånger du varit kär? Jag blir lite små kär hela tiden, i fina pojkar på stan med converse, i skor som jag inte kan få och klänningar som är alldeles för dyra

Gånger ditt hjärta brustit? Sådär många gånger att det börjat läka ganska fort

Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet inte, känns bättre att inte veta, det skulle göra ont att veta

Pojkar du kysst? Jag kysser ofta fina pojkar mörka nätter när musiken spelar högt

Inga kommentarer: