tisdag 22 december 2009

En halsduk och massor av snö


Jag är tillbaka i Halmstad och snön verkar följa med mig från Lund. Det har snöat hela eftermiddagen och det verkar bli en vit jul för första gången på länge! Fint och jag tror att det gör lilla tomten himlans glad!
Nu ska jag äta julskinka på hembakat bröd och dricka glögg med min halsduk uppe vid öronen för halsdukar är ju det underbaraste som finns på vintern, min stickade jag själv i slutet på augusti, jag anade att det skulle bli en kall vinter.

3 kommentarer:

Sofia i London sa...

sv: åh tack! :)

Malin sa...

du är bra smart som förberede dig till inför en kall vinter redan i augusti (dock kanske lite pessimistisk också, häh)

jag vet att jag borde vara stolt, över att jag klarat en termin; men det där med att vara hemma, att inte få gå i skolan för att man är för underviktig, det drar som attan! dock vet jag inte riktigt hur det hade varit nu om det inte vore för att jag var 18, så ja.. bä.
Du är bra iallfall, det ska du veta <3
Men visst har det varit värt det? att flytta iväg alldeles själv?



är det problem med pojkarna och kärleken som trasslar till det för dig?
(förresten så har jag lagt till dig på ansiktsboken nu)

kräm på dig, OCH GOD JUL <3

Anonym sa...

bra att du fick lite snö till julen raring :>

hehe, tror du vi kommer lyckas med att hålla oss borta från grabbarna då? kanske ett nyårslöfte? ;>
jag önskar mig faktiskt inget i julklapp. :> du då rar?

http://kissamiss.blogg.se