söndag 6 juni 2010

The Beatles



Det är sol ute, då behövs lediga kläder.som ett beatles linne och ett par silvriga avklippta legginsshorts!
Helgen är full av dans, vin och musik. Inatt sov jag hos finaste Jenny efter en fantastisk grillkväll. Nu ska jag ut i solen igen för att ta en glass med fredrik och sedan dricka öl i parken med bandet. Det är ju faktiskt sommar nu!

Förövrigt har jag stor separationsångest över att lämna Lund.
Men sommaren 2010 kommer bli legendarisk, jag drar på festivaler, ska åka till Chicago och sticka på road-trip till alla mina vänner runt om i Sverige, det ska bli magiskt!

Puss

3 kommentarer:

Lisa sa...

Snyggt! ♥

felicia sa...

Åh, men en så tröja vill jag också ha!

Jag bor i Växjö. Inte världens roligaste stad, men rätt så fin.
Vart k du flytta?

Elvira-Modesty sa...

Älskar verkligen din banner!