söndag 20 juni 2010

The DJ is my bodyguard


I fredags var jag tillbaka där jag hör hemma, på dansgolvet i Lund där jag spenderat mina fredagsnätter under nästan ett år. Vid min sida dansade Jenny och jag sjöng så att halsen vibrerade. Vi studsade upp och ner och alla välkända ansikten gav mig pirr i magen. Jag har så svårt att vänta till hösten kommer och blir helt fantastisk!

Lämnar Lund och stannar i Halmstad över midsommar, imorgon är det klackarna i taket igen. Då i Halmstad men minst lika galet, halmstad har lite att bevisa. Bring it on!

4 kommentarer:

ina sa...

vilken fin helg du haft då! kram.

Lisa sa...

Sötast!

Fifi sa...

Åh, vad bra att du fick en sådan härlig helg i Lund!

Och vad kul det var att se dig!

felicia sa...

Haha, ja, jag tyckte också jag såg för fånig ut i läppstift förr. Nu tycker jag att jag ser trist ut utan. Jag har en hög med läppstift, alldeles för många faktiskt. Men det blir ju så antar jag när man provar sig fram. Läpptiftet på bilden heter pout (läppenna russian) och är från make up store. En annan jag annars använder till vardags heter spicy, den är lite ljusare och lättare röd, från face. Sen har jag några andra rödare nyanser och någon i rosa. Jag handlar oftast på make up store eller face, mest för att de är de kedjorna vi har i växjö där man kan få lite hjälp och prova dem på och sådär. Det blir lite mer genomtänkt helt enkelt. Något som man kan tänka extra på när man väljer nyans är läppennan, vad man har för färg under läppstiftet kan påverka en hel del hur resultatet blir. Men annars är det bara att testa och fråga runt lite, om någon har tips på bra märken och färger.