lördag 5 juni 2010

the very last night

Igår tog jag med mina vänner Mia, Stina och Claire till mitt andra hem Klubb 3 och tredje våningen på Hallands nation

Det började med en liten liten förfest hos Mia

Sedan begav vi oss till Klubb3 och Mia hängde med en långhårig man och jag hängde mest med Mattias och Olof

Det blev efterfest och jag och Olof sjöng sånger på hans rum, Hallelujah och Cecilia Lindh. Himla fint var det. Sedan dansade vi på Emils rum till konstig zigenarmusik.

När natten gick mot morgon kom det fram pennor och all fick målningar, mina armar har jag skrubbat på hela morgonen.

När jag gick hem vad halv 5 gick solen upp. Fåglarna kvittrade och jag lyssnade på musik. Jag var så lycklig, det är jag alltid när jag går hem från våning 3. Det är mitt andra lilla hem och alla är alltid lika fina mot en där. Jag kan bara längta till nästa termin när jag får vara där nästan jämt!
Idag ska jag till Jenny och grilla, det ska bli så fint!

Ps. idag åker Stina. En kväll har gått och jag måste berätta så mycket för henne. Det är svårt att tänka sig att jag ska klara mig utan henne i en månad. Min termin kan sammanfattas med Stina och Klubb3 . Och igår sammanförde dem fint. Idag är jag lite ledsen för att så mycket är över. Ds.

1 kommentar:

Lisa sa...

Vilken fin kväll! Jag tycker om den sista bilden, den fångar den där känslan man får när man ska ta sig hem efter en lång kväll och solen börjar titta fram och allting känns ytterst magiskt.