onsdag 23 juni 2010

This is summer

Det är sommar nu, på riktigt alltså. jag vet det för jag går i bara ben och bikini under. dessutom har jag tusen nya fräknar i ansiktet, det fick alltså plats med några till, tro det eller ej. På dagarna gör jag inte så mycket. Jag träffar fint folk och äter på restauranger nästan varje dag, helst fisk och räkor på asiatiskt vis. När jag inte gör det läser jag tjocka böcker om källarband på 60-talet och hur världen verkade så fin då. På kvällarna plinkar jag mest på min gitarr, jag skriver vackra texter om hur nätterna lyser och hur livet är när alla sover. ungefär så ser min sommar ut just nu. Snart är det midsommar, det kommer bli så väldans fint.

3 kommentarer:

caroline sa...

Åh, det låter helt underbart finis! Precis som en sommar ska vara. Har lite svårt att förstå det faktiskt, men när termometern visar 23 grader och shorts nästan är för varmt att ha på sig- då är det väl sommar på riktigt ändå!

Festivaler lät ju som en dröm, jag saknar det så det gör ont. Men tyvärr blir det inga sånna äventyr för mig i år :( Nöjer mig med att bli bartender och dra ut på små utflykter och sånt som gör livet spännande i det lilla! Hihi åh, han är min bästaste bästa och så fin så jag smälter. Var länge sen jag var så glad! Hur går det för dig med pojkarna och livet i sig självt gull?

Lisa sa...

(Vad är det du läser?)

darya sa...

Jag hälsade på min faster i Stockholm! Inget glammigt direkt.

Du verkar ha det fint. Njut! Glad midsommar!