lördag 12 juni 2010

en liten hyllning

Jag har dedikerat detta lilla inlägg till tatueringar. Min mamma undrade förra veckan varför jag tatuerar mig. För mig är svaret enkelt. Det är ett sätt att uttrycka mig, precis som mitt rakade, kokain vita hår, mina söndriga strumpbyxor och svarta eyeliner. Det är ett uttryck och statement på ett vackert sätt med den hud och kropp man fick. Jag älskar mina tatueringar och jag visar dem så ofta jag bara kan, det gör mig faktiskt lite ledsen att mina föräldrar inte tycker om dem. Om jag någon gång ångrar mig kommer de iallafall finnas där som ett fint minne av ett liv som en gång var. Just nu tänker jag dock bara på att skaffa fler, man ska ju ändå bli gammal och hängig, då kan jag lika gärna bli det i färg.





En vacker dag vill jag se ut precis som Kat von D, she's gorgeous!

4 kommentarer:

Lisa sa...

Tatuera på! Kat är sjukt snygg! :)

Fifi sa...

Hurra för tatueringar! Jag älskar mina, jag älskar att se andras, får aldrig nog. Det är ju ett sådant bra sätt att göra kroppen lite finare!

Ja, jag har nog vant mig rätt bra nu, det är himla skönt med kort hår du!

ina sa...

fint tycker jag. fast har bara en och funderar på nästa om jag vågar.

Art By Tina sa...

Tatueringar är ett härligt och personligt sätt att smycka sin kropp.