måndag 7 juni 2010

Lund får mina bästa år

En kväll, öl, vänner, fina band medlemmar, en fredrik och lite äppelvin!

Jag ger Lund mina bästa år
Skåne har behandlat mig väl
betydligt bättre än västkusten någonsin gjorde

Om jag någon gång lämnar Skåne kommer det vara med ett leende på läpparna och inte med sår i hjärtat som när jag lämnade västkusten.

Idag packar jag kläder för en sommar i Halmstad, det ger mig separationsångest, den bästa dagen på sommaren är i augusti när Lund kommit till liv igen! Åh mitt fina fina Lund! Inatt kommer jag gråta en skvätt för imorgon åker jag härifrån och det gör ont, ont, ont! Nu sticker jag och dansar, dricker vin och sjunger en sista gång med Jenny innan jag förflyttar mig härifrån!

2 kommentarer:

Fifi sa...

Det såg härligt ut på bilderna! Jag älskar också det här vädret, eller det som var i helgen rättare sagt, nu är det grått och duggar, trist.

Jag hade en jättehärlig helg och håret kan du se nu!

roxanne sa...

Oooh, underbara bilder. Jag skulle gärna vilja åka till Lund nångång, inte vart där :>

Hur mår du rar?