onsdag 11 november 2009

I'm gonna hit this city, I ain't coming back



Jag redigerar bilder åt ett beställnings jobb, det är mycket arbete.

Lyssnar på Krunegård, han är fin dagar som denna när livet är lite hårt. Jag kommer hålla mig borta från Halmstad ett tag, ganska länge faktiskt, för den där staden drar ner mig, drar ner mig dit tankar är gråa, kalla och hjärtat blöder. Jag har ett nytt hem så jag tänker stanna i mitt fina Lund, behöver driva runt själv här en tid, så i helgen försvinner jag till Malmö/Köpenhamn ett tag, sätter mig på kaféer och lullar runt längs gator jag inte känner till. Vissa vet varför, andra vet inte men ingen behöver oroa sig. Ibland behöver man känna lite frihet och sätta sig på ett tåg och bara hoppa av i en annan stad på en annan plats där inga gamla sprickor existerar mer.

Först ska jag skaffa mig nya hörlurar!

4 kommentarer:

Alexandra sa...

Bra idé tycker jag! :)

Malin sa...

Låter som en riktigt fin idé att stanna där du kan leva, fina du! Jag önskar att jag kunde göra som du och bara flytta någon annanstans, till något ställe där minnena inte gör lika ont (och nu får jag det att låta som om att minnen skär och sliter i mig varje dag, så är det icke sa nicke; bara ibland). Efter gymnasiet, då jäklar.


Mitt minne är kasst så jag kommer inte ihåg om du har fått tacopajreceptet av mig eller inte; har du det?

Anonym sa...

du är så fin lilla raring :)
och jag säger bara OMG!!! du måste lära dig gilla star wars, det är kärlek :)

kolla lite i helgen, lovar att du ej kommer ångra dig ^^

http://kissamiss.blogg.se

Sandie sa...

Fina bilder =)