tisdag 17 november 2009

Nicest thing


Om jag skrev i söndags att världen verkade lite bättre än på mycket länge så vill jag idag skriva att världen är en fantastisk plats idag. Och främlingen som jag pratade om hissnande musik som fått mig att tappa fotfästet har nu fått mig att ramla omkull, han har fällt mig och gjort det med dunder och brak så där som när man vaknar på morgonen och inte riktigt vet om det som hände igår var på riktigt, men så vänder man sig om, känner hans lukt och vet att det fortfarande är det. Men allt är ömtåligt och det kanske fortfarande inte är på riktigt men jag tänker leva på glädjeruset ett tag till!

3 kommentarer:

Anonym sa...

härligt!

caroline sa...

Åååh, gulle vad glad jag blir! Låter ju helt fantastiskt önskedrömmigt! Blev så himla glad för din skull nu :)

Mardrömsprov 1 är slut, mardrömsprov 2 är slut!!! Nu ska jag bara älska livet ett tag, det var så himla länge sen. Hur har veckan varit so far? (fantastisk?!)

anna sa...

å! vad glad jag blev=) Kul att du gillade den!
Bloggen du tipsade om var asnice. I like.