fredag 27 november 2009

Helg och Psykbryt

Usch vad jag har varit dålig på att blogga denna veckan, men jag har så mycket att fundera över just nu att jag är näst intill ett psykbryt här borta! Mitt mål är att överleva fram till torsdag då tentan ska vara inlämnad och allt har fått lite klarhet. Allt är väldigt överväldigande just nu och jag har inte sovit på en vecka så mina ögon är rödsprängda och idag sov jag till halv 12. Kanske har regnet en inverkan på mig vad vet jag?!

Ikväll ska jag i alla fall på sittning med mina goda nationsvänner Kit, Fredrik och Olof, det kommer bli en magisk natt.
Imorgon är det tenta för hela slanten och på söndag är det jobb med världens bästa brunschare och sedan förhoppningsvis kvällsmys med den där pojken jag tycker om men inte förstår mig på!

Kommer er helg bli fin?

Inga kommentarer: