lördag 14 november 2009

Nothing is reasonable after 4 am

En lördag kväll kan vara på sådär en miljon sätt, min var lite udda och ganska magisk. jag och jenny åkte till Mejeriet och dansade till underlig balkan musik och pojkar som spelade trumpet.




Jag dansade inte så mycket, jag spenderade natten i ett hörn och pratade med en vacker främling om musik och böcker som fått oss att tappa fotfästet, och så där när jag gick utanför dörrarna när musiken tagit slut verkade världen lite bättre igen, bättre än på mycket länge. Jag tror det finns hopp i alla fall på den här planeten, men sedan var ju klockan sådär fyra så vad vet jag?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men vad kul att du fick prata med en vacker främling, skall ni ses igen? :) låter som en fin kväll minsann, älskar balkan! :D

ja, nu är allt löst, men vi skall ta en dag i taget, får se hur det slutar sen i slutet. :)
det känns bra iaf, och jag mår bra :)
hur är det med dig kakan?

http://kissamiss.blogg.se

SELMA sa...

sv: a, tack för tipset! :D ska kolla!! vilken fin blogg du hade föresten!