lördag 28 november 2009

Det var en gång en fredag:

Fredagar är härliga dagar, speciellt när man hänger med människor som Kit, Anja och Fredrik i en korridor, dricker vin och spelar konstiga kortspel innan man dansar fram till gryningen! Ännu bättre blir det när det bjuds på gratis Sushi tills man storknar!




Bäst är den här mannen, min gode vän Fredrik, han har långt hår och sover ibland i min säng när jag inte står ut med ensamheten, då ligger han där och kramar om och berättar fina historier, lite därför är han lite smått fantastisk på ALLA sätt och vis. Fredrik är en sånn vän alla flickor skulle ha när man saknar kramar, han säger alltid fina saker och låter en fläta hans hår!

Igår blev tyvärr idag och det är tenta dags, det går sådär men jag kommer igång så småningom. Tentan måste göras, imorgon är det jobb och sedan kvällmys med den där svåra pojken som fått mig att tappa balansen! En fin helg tror jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad är det för svår pojke? :o
och jaa, jag är också bästis med mitt ex, men dock har han träffat en tjej nu som kopierar mig och har förändrat han totalt, så känns som vår vänskap är över, jättetrååk, han var verkligen som en bror för mig :<

och nej, blir nog inget förhållande mellan mig och henk, men vänner är bra, alltid bra :)
hur har din helg sett ut annars då smarriga kakan? :)

http://kissamiss.blogg.se

caroline sa...

åh, underbart! Och underbara bilder, alltihop är så fint hela tiden. Sådär som man vill att varje fredag ska vara :)

Helgen har varit fin, och än är den inte slut. Kalas, en dag på stan och träff med bror som jag inte sett på en halv evighet. Men idag är jag helhjärtad mattens, och pluggpluggplugg blir det. Hur har resten av din helg varit vännen? Bättre än bra?