fredag 1 januari 2010

GOTT NYTT ÅR!

Jag var bjuden till min kära vän Emma på nyårsmiddag igår, jag såg ut så här och så här var kvällen ungefär:

Randiga byxor, söndrig rolling stones tröja och massor av ringar

Hon var en god värd och hade dukat himlans fint till oss

Jag och fina Mimmi var nöjda med både mat och sällskap och efter lite dans till klassiska party dängor åkte vi in mot staden och mötte lite folk

Bland annat mötte vi Caisa och då blev det kramar och skålande

Sedan slog klockan 00.00 och helt plötsligt var 2009 ett minne blott

Caisa pussades och jag blev glad för att få en nyårspuss

Emma sa skål och sedan fortsatte kvällen med incidenter som fick mig att tvivla lite på kärlek i den här världen. Tillsist somnade jag i Emmas stora säng där jag vaknade imorse med en välförtjänt huvudvärk!

GOTT NYTT ÅR!!!

10 kommentarer:

inger helén sa...

sv: tack & gott nytt år på dig fina du.

elly sa...

Ja, dom är awesome! Köpta på Make UpStore

Baby Jane sa...

Ja det finns det, vill du se dom kika på mitt inlägg från Julafton :)
Vart vet jag inte riktigt, jag fick dom i julklapp. Men chansar starkt på Hem & Hobby, där har dom allt.

caroline sa...

Hela julen bara flög iväg och har varit himla lugn och mysig. Nyårskvällen blev faktiskt mycket bättre än jag trott! Har aldrig varit något big fan av den kvällen, men igår blev jättemysig verkligen :)

Hur har ditt årsslut varit vännen? Och framför allt, hur kommer det nya fina året att bli?!

Anonym sa...

gott nytt år raringen! :)
nu skall vi ha glada miner och inte ledsna, de förtjänar vi. och vad bilden på fyrverkeriena är snygg :D

http://kissamiss.blogg.se

mimmi sa...

tack för alla kramar och tankar. tack för nyår även om det inte blev som jag tänkt. <3

Emilia sa...

Kul bilder! Ser ut att ha vart ett riktigt nice nyår!

Anonym sa...

hihi. rosorna är från henken faktiskt, men vill ju vara lite hemlig i bloggen :>

har du några kul nyårslöften då rar`? :>

http://Kissamiss.blogg.se

Malin sa...

mah, älskar nyårspussenbilden! du ser så gälet lycklig ut; söto :*

svar; jag hade, trots en hel del tvivel och panik om vart som egentligen skulle ske hit och dit, en riktigt trevlans nyårsafton. dock är väl minnet sådär blurrigt och fint som det brukar bli när det är alkohol med i bilden; i vilket fall som helst hade jag redigt träningsvärk i benen dagen efter då jag av någon mycket märklig anledning bestämde mig för att låna en kompis klackskor - med 12,5 cm klack.
hade du en fin nyårsafton hjärtat? och GOTT NYTT ÅR PÅ'RE!

Anonym sa...

åh vad härligt det ser ut. det känns bra, tycker jag, med ett nytt år. det känns som om en ny chans. jag vet inte. men det känns bra.

massa hjärtan.