onsdag 19 november 2008

The Heartbreaker

När man krossat någons hjärta och lämnat någon älskar så där så att hjärtat gör ont finns det bara en sak att göra, det är att se på Sex and the City, dricka te och bli stark genom att höra de fyra flickorna från New Yorks helade ord:
"I love you but I love me more"
"If you can't join them, beat them"
"I'm going to never ever land, and never call me again, I'm too good!"

Så jag kröp upp i min underbara vän Emmas säng och satt där hela eftermiddagen. Det gjorde inget att hon pluggade det mesta, det kändes bara bra att veta att hon satt bredvid. Hon är en fin vän som gör smooties som lagar vilket smärtande hjärta som helst. Sånt ska man vara glad för! <3

Pussss på er!

Sofia

5 kommentarer:

Anonym sa...

Schysst med polare som håller sällskap. Klyschigt men sant!

Anonym sa...

ibland vill jag fan i mig adoptera bort mitt hjärta.

Anonym sa...

Nja, går media så vi hade radio och fick sända :D Vet inte om jag ska inrikta mig på det.. troligtvis inte :p

Kram!

Anonym sa...

hej, rara flickan! jag har inte lämnat bara dig. hinner inte och har inte så mkt ork. och det är mkt som händer på jobbet.
det är sant att du blev lite bortglömd. det är kanske mest pga att man vänjer sig vid en viss stil och rutin, nu till vintern är det m¨nga som är mer bråttom, jag iaf, det tar mer tid att komma in på dfin blogg än tidigare. det ville jag säga redan första gng men glömde. men jag tycker lika mkt om dig som förr. jag är arg och besviken på mig själv att jag inte orkar blogga. jag vill inte förlora vänner. men känner ingen energi ofta. min kollega blev ganska allvarlig sjuk, det är fler som blir riktigt utbrända på vårat jobb. jag aktar mig:) kramar och hoppas allt väl:) ina

Anonym sa...

Men vad skönt att du vet vad man ska göra iaf! <3

Svar: Jag älskar det jag med! Men jag har inte köpt några, fast jag har velat det i något år nu, smart va?

Det där är bara vart den går exakt klockan 19 den 28/11, så förhoppningsvis så går den på andra ställen senare.. :)