onsdag 5 november 2008

Marliyn Monroe

Ska om 10 sekunder ungefär springa iväg och köra Afro Power Dance, den bästa träningen som finns för den som undrar. Dessutom han jag skrivit svenska så mina fingrar nästan börjat brinna! Men innan jag rusar så tänkte jag visa min alldeles nya Marilyn Monroe t-shirt. Mums på mackan!


För att få den rätta känslan idag tycker jag ni ska lyssna på:
Lady Gaga - Just Dance

Det är svängigt så det är inte klokt, så svängigt att jag tog en sväng om på kortet!

//Sofia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snyggingtröja!!

Svar: Aw vad snäll du är! Jag tycker också att det är tur :)

Ja men dom är ju asagrymma :D tjoho på det, haha :D

Anonym sa...

Ja, det tycker jag.
Just dance gör mig glad.

Anonym sa...

sv: Jadå, det är bara bra här:) Och tack!

Jag storgillar Lady gaga, just dance!
Och den där t-shirten var grymt cool:D

Little Miss Splendid sa...

Den var snygg!