torsdag 6 november 2008

My William

Igår tog jag fram mina härliga penslar och målade precis som jag tycker om att måla. Inget perfekt, inga konstiga detaljer, bara färger och improviserat! Det är bäst så!
Så här är han, min William


William är den coolaste pojken du kan tänka dig. Hans pappa är från Paris och hans mamma var 19 år och kär. Helst av allt skulle han vilja flytta till Paris till sin pappa och vandra runt på gatorna där istället. På helgerna sitter han med sina vänner och dricker öl och går på konserter. När han sitter hemma lyssnar han mest på the Cure och drömmer om Champs-Elysées i Paris. En dag kommer William bli stor, då ska han bli musikproducent och lägenheten ska vara fylld med gamla LP plattor.



PussPuss, dags för skola!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh! helt, HELT underbart!

Anonym sa...

Snygging William!!

Svar: Kentboxen kan man köpa på cdon.com för 399:- :) haha!

Anonym sa...

Yes! Använder man väl hjärnan så ska det inte vara några problem :) Killen har ju samma glasögon som du vill ha Fia :D

Anonym sa...

Åh va fint. jag skulle gärna ha en egen william i min garderob. så kunde han sitta dör o klistra upp skivor längs med väggarna och ibland ge mej en puss, eller två.
Härlig blogg!