tisdag 25 november 2008

Heaven and hell

Det finns låtar som får en att bli ledsen
och det finns låtar som får en att må bra
Jag är sjuk och ledsen så jag lyssnar mest på musik just nu

The Cure - Pictures of you
Noah and the Whale - 5 years time
The Killers - Human
Kate Nash - Nicest thing
Regina Spektor - Better
HIM - Wicked Game
Johnossi - Party with my pain
Kent - Kevlarsjäl
och den sorgligaste av dem alla
en sång som får mitt hjärta att blöda hela tiden
Nada Surf - If you leave

Tryck på låtnamnet så kan du lyssna på dem på Youtube!

Förskyld puss

8 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Nej, det har jag faktiskt inte!

Jag försökte svara dig igår, men det var något fel på min dator, den lät mig inte kommentera i någon blogg alls..

Anonym sa...

visst är det gott:D

Anonym sa...

Ja ohja! Den är underbar :D Se den! :)

HIM, Johnossi, kent, the killers... ah! älsk på din musiksmak

Anonym sa...

The Cure är jättebra

Anonym sa...

stackars sjuka :( men det blir nog lätt så i tider som dessa! Hoppas du kryar på dig snart bara :)

inspiration borta pga.. mörker? usch jag vet inte.. men jag vet hur det känns! just nu tar jag fram kameran titt som tätt, men jag vet inte riktigt varför. Tips på att få den tillbaka, ta med den på nästa fest! det blir roliga, spontana bilder och man får faktiskt lite motivation tillbaka :) hoppas det ordnar sig!
Kram

Anonym sa...

Tack så mycket! :D Kan göra en åt dig om du vill :)

Anonym sa...

SV: från GINA=)

Anonym sa...

nicest thing är den bästa låten någonsin någonsin någonsin tycker jag.