torsdag 6 november 2008

Lite fredags inspiration

Sitter i skolan, det känns ganska grått, trist och regningt mest hela tiden, längtar bort en hel del nu för tiden!
Jag känner själv att jag behöver lite inspiration i klädväg, jag har tagit på mig mammas jeans idag! That's a fact!
När jag blir stor vill jag se ut så här, that's also a fact!

'
http://www.hel-looks.com/
Dessutom är det min skyldighet att inspirera er med lite fin musik
som pink clouds on grey days

Regina Spektor - Better
Imogen Heap
- Hide and Seek
Jose Gonzalez - Heartbeats
Nada Surf - Always Love
Tegan and Sarah - Living Room

Ikväll ska jag äta gott, gå på modevisning och fota, Glad gubbe på det :)

PUSS

Sofia

5 kommentarer:

Josefin Brorhed sa...

höhö hoppas ni har det roligt i skolan! :)
nu sitter jag i bilen på väg till stockholm!

puss <3
josefin

Anonym sa...

härlig musik!

Anonym sa...

Svar: HAHAH jag såg verkligen ingenting av körslaget innan typ.. Kanske ett eller två program, men nu blir det annat ;) Jippi på det, ja :D:D

Du med!

Anonym sa...

sv: Visst är dte skönt med massage och hatar med när kläder försvinner. Men ska se idag om jag ändå har linnet bland min stora klädhög på ena stolen i mitt rum:)

Åh, så kul med modevisning och att fota.
Hide and seek är så bra låt:D älskar den!

Anonym sa...

Tegan and Sarah <3 och fin blogg :)