onsdag 12 november 2008

Jag ska måla hela världen lilla mamma

Jag har målat igen. Det blev mycket lila och svart, vackert värre!
Måla är bra, det rensar huvudet från alla fantasier på människor i världen!

Detta är Yaoyao, hon bor mitt i Tokyo bland alla bilar och människor. Tillsammans äger hennes föräldrar ett litet hotell på en bakgata mitt i stans myller. Yaoyao ska aldrig flytta därifrån, Tokyo har allt man någonsin kan önska sig och mycket mer. Kvällarna spenderas med skräckfilmer och grönt te på hotellets största rum. Det blir ändå aldrig uthyrt så alla vännerna är välkomna för att se på Stephen Kings allra läskigaste skräckis. En dag blir Yaoyao stor, då ska hon ta över hotellet, då ska det bli det finaste i hela Tokyo, den första som blir inbjuden då är Stephen King!

Puss!

Sofia

5 kommentarer:

Anonym sa...

Puss på dig!

Anonym sa...

åh, underbart! så himla enkla, och ändå rymmer de hela livshistorier.

nu är jag klaaaar! det blev lite långt och lite väl drömmasigbort, men hey- det får man, eller hur?

:)

Anonym sa...

Gud vad fin!! Verkligen, jag är nog kär i henne!!

Svar: Jaa, det är nog så :) Jag fick en tid hos ungdomspsykriatin idag, ska tydligen möta någon kille nästa onsdag.. (funkar det att gå till en kille lika bra? :S) puss

Anonym sa...

Gud va duktig du är!:)

Anonym sa...

SV:tack!
gud så söt bild!