måndag 9 mars 2009

bad hair day

Det är dags att göra något åt håret innan balen nu, det ser förjävligt ut just nu. Eftersom folk skrek NEJ när jag sa att det skulle bli svart så ber jag ALLA varenda kotte som läser detta, varenda ovän och varenda vän att skriva en kommentar om det! Det kanske blir blont, inte fjortisblondt men askblont, coolt blondt. Så där som alla som jag tycker är underbara har, alla mina stilikoner och coola människor, som dessa:

Det är snyggt snyggt snyggt
svara svara svara!

Puss

16 kommentarer:

Anonym sa...

men tror du inte det hade varit fint med någon nyans av brun? Den bilden där du har lugg från den fotodagen är bara såå fin! =)

Anonym sa...

lite svårt att se dig i blont faktiskt, men varför inte testa?

Josefin Brorhed sa...

jag är inte negativ, men väldigt förvånad. du är nog den sista personen jag skulle gissa säga sådär! men varför inte testa? :)

fast du vet ju vad jag tycker om mörkbrunt, grr.. höhö!

Anonym sa...

Då får ta och testa med blont. Annars kan nog frisören ge ett råd om vad den tycker att du passar i för färg.

Sv. Nej, inga sommarplaner än så länge.

Anonym sa...

sv: ja håkan <3

Anonym sa...

Jag tycker inte du ska färja det blondt. Svårt att få det i en snygg nyans. Jag tycker svart är snyyyyyggggt:) Men typ mörkmörkmörk brunt, precis innan svart. det tror jag du hade varit snygg i. Puss

Anonym sa...

du har ju ett pigment som skulle kunna passa till blont hår. men jag tror ändå att du passar bäst i mörkt. gör det du känner för, du blir fin i vilket fall! :)

Minaya sa...

Jag tänkte det :)

Nu har stråken kommit, jihoo..

Anonym sa...

Svårt att föreställa mig dig i blont hår men dt kan bli jäkligt snyggt, många sa till mig att jag inte skulle passa men gjorde det till slut... Du ska gå på vad du tycker inte vad vi eller alla andra tycker ;) Det är ditt hår ;)

Anonym sa...

Hej Sofia! Detta var enormt smickrande!
Jag använder mig av Schwarzkopf L1+ ultrablondering, det tog mig tre/fyra blekningar att få det riktigt ljust. Det gick hur bra som helst och håret blev inte ens fnasigt. Använd gärna silvershampot från Matrix för att få den riktigt vita nyansen, ha inte i det för länge bara! Kram / Julia

Anonym sa...

Jag som älskar alla sorters rött hår har svårt att tänka mig blondt... Speciellt på dig som är den finaste rödhåriga jag vet!

(Det var jättelänge sen! Jag har farit och flängit och haft så mycket att stå i att det inte funnits tid till annat :/ men nu har det lugnat sig och jag är tillbaka så smått! Hur är det med dig söt?)
:*

Anonym sa...

hade mer än gärna skrivit tio-tals rescensioner om metallica - varför de inte blev så vet du säkert redan.. kram

Anonym sa...

testa!!! skitsnyggt med askblont ju :* vore jag inte 100 % säker på att jag absolut inte passar i det själv så skulle jag färga det så stört!

svar; hur jag kan vara så bra på franska? haha :* så bra på franska är jag faktiskt inte. jag kan väl en del, men jag använder mig faktiskt rätt så mycket av diverse hjälpmedel på internet :$

Anonym sa...

Jag älskar det blonda som nästan går lite åt det gråa hållet!

Anonym sa...

jag älskar ditt röda hår, bara så du vet! skitsnygg är du. egentligen vill jag också ha lite mörkt röd/brunt hår, men jag är för feg ;P
blont hår är ett helvete att underhålla kan jag säga. minsta lilla utväxt och men ser ut som vilken annan fjortis som helst ;D
you go girl!

Anonym sa...

Ja, det är snyggt snyggt snyggt!