söndag 1 mars 2009

lördag kväll

Igår var jag på bio med min man, ja han är en man för han har skägg och väst, precis som riktiga män ska ha ;)

Vi gick längs stan, fåglarna verkar ha kommit tillbaka efter vinterlovet nu

Sedan åt vi på en fancy restaurang med svart/vita tavlor, det tycker jag om

När vi var mätta och glada var det mörkt, och mysigt

det blev godis och bio: Män som Hatar Kvinnor, bra bra bra
När kvällen ledde mot sitt slut tog vi bilen och ställde vid Tylösand
sedan gick vi en runda längs havet och husen innan det var dags att gå hem och krypa till kojs!
min man vet hur man gör lördagar lite extra mysiga tycker jag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad mysigt det låter. speciellt nattpromenad vid havet =) såna får de bli till sommaren!

Anonym sa...

vill också se den filmen omgående. har läst alla böckerna om millenium med så :)

Minaya sa...

Ok, skön att man bara är en absolut musiklover utan att man känner att man MåSTE hålla på med det. :D

Gitarr.. nice. Själv försöker jag lära mig spela just Gitarr.

Anonym sa...

asså, vadå väntan? d: är det typ massa folK? Men är det så att man betalar för bilderna och inget för makeup och allt? Det finns ju annars paket priser och sånt :)

Anonym sa...

Njae, inte så jättebrun, men man fick liiite färg, så man såg lite fräsch ut de första dagarna efter hemkomst i alla fall;)

haft en härlig helg?:)

Anonym sa...

Min man har skägg men väst har han aldrig haft på sig =)

Anonym sa...

Låter väldigt mysigt! Hoppas du får en fin onsdag!