söndag 29 mars 2009

vacker helg

Nu är jag hemma efter en lång och härlig helg
I fredags firade vi den här filuren, Bina!

Hon hade sin nya jeans jacka, snyggt

Vi gav henne en ros och Leila bakar boken
det gillade gottegrisen <3

Vi fick efterrätt med vitchoklad
jag gillar inte vitchoklad men jag hade ny klänning
och nytt hår så jag var glad ändå

Sara hade en ny fin tatuering, tatueringar är underbara tycker jag
Sedan tog vi bussen in till stan, och hela världen var så underbar

Där dansades det långt in på natten, precis som det ska vara

Igår åkte jag till Lund.
Där mötte jag indie-prinsen och brodern för att se Bob Dylan

Vi väntade på Bobbie

Store brodern Andreas åt en iPhone

Converse är snyggt och behagligt

Sedan började Bobby och spela för oss
När det var dags att gå hem regnade det och på bussen lyssnade jag på musik
tillsist somnade jag på soffan i lägenheten och sov där hela natten

innan i skulle åka hem tog min prins med mig till ett kebab ställe
fallaffel smakade inget vidare och så åkte vi hem från fina Lund

Det kan ha varit dem bästa helgen på mycket länge tror jag
rysligt underbar var den!

10 kommentarer:

Linjo|| josse sa...

Vet inte vars den finns ;/ hittade den på google & jag älskar den! måst ba ha den! puss

alexandra sa...

finfina bilder! =)

sabina sa...

tack för de fina presenterna och det fina sällskapet! :)
ni är bäst! <3

eveline sa...

ja jag funderar på att köpa den :)

Erika sa...

Vit choklad är gott =)

Sv.Jo, jag längtar jättemycket efter våren.

caroline sa...

Fint fint FINT hår!! du passar jättebra i det ju :D

Taaaaack finis :* Har fått massa fint, en gitarr bl.a! Och något alldeles underbart, men det återkommer jag med :)

Sarah sa...

Sicken kanon helg det låter som:) Själv har jag gjort högskoleprov och fått reda på att jag har en böld i halsen, vilket var mindre trevligt:P

Supersnygg du blev i håret förresten!

vesna sa...

fina ni e =)

ems sa...

kalashelg ju!

josefin sa...

Vad kul med Lund och Bob Dylan! Min helg var inte lika händelserik, högskoleprovet tog upp hela lördagen och efter det var jag så sjukt trött. Helgen blev dessutom riktigt kort och förvirrad pga sommartiden. Inte världens roligaste helg, men lite ledigt i varje fall :)
Fint håret var förresten, och fräknarna! Åh, jag önskar jag också fick så mycket fräknar!