onsdag 11 mars 2009

Jag

Jag vill vara vackrast på balen, inte vacker som alla vanliga flickor, utan vacker så alla indie flickor säger "så vill jag med se ut på min bal".
Jag önskar mig en massa vackra saker och en stor lägenhet högt uppe på ett loft där jag kan hänga foton och spela hög musik.
Jag tycker om höga hus, stora städer och hög musik i mina hörlurar. Det ska vara The Killers och Kent, Kings og Leon och Håkan i en röd iPod.
Jag avgudar människor som ser ut som de vill och människor som inte bryr sig om vad andra tycker ochsom kan sticka ut bland miljoner.
Jag är rädd för att fastna, att aldrig komma här ifrån och inte uppfylla mina drömmar. Att bli insatt i en box och inte kunna sväva ut.
Jag hatar inskränkta människor rädda för kreativitet och förändring, människor som stannar kvar och låter sig själv fastna.
Jag älskar när jag får skrattattacker av fina händelser, att ligga i någons famn och känna mig finast i världen med massor av pussar i nacken.
Jag drömmer om tackvåningar med häftiga tapeter, klänningar i vackra färger och ett klar vitt hår och dalmatiner vid namn Samson.

5 kommentarer:

Anonym sa...

aw, väldigt många lika verderingar vi har! :)

Haft en bra dag?

Anonym sa...

solen är dessvärre helt borta.. de snöar för fullt här!

Anonym sa...

Hoppas att det du drömmer om blir verklighet =)

Sv. Verkligen spännande med en sådan förändring!

Anonym sa...

svar; uh, då antar jag att ditt hår är avfärgat nu. blev det bra? :* och vad har du för naturlig hårfärg? :)

Anonym sa...

Bilden? Jo det är jag som har gjort den:) När man inte har något bättre för sig på sin praktik så blir det lätt så;)

Händer till helgen då?:)