tisdag 31 mars 2009

fin finare finast

Jag tycker galet mycket om:

Frukost med te, macka och lätt yogurt med musli och kanel
precis det gjorde jag imorse, jag gick upp lite extra tidigt


Min nya second hand kjol som kostade 45:- tänka sig!
Dessutom är mina Ellos skor fin fina så jag hade på mig det idag

Jag tycker också hemskt mycket om att jag ska skaffa mig en cykel
Paul Frank är det också, och orange, wonderful!!

Det är saker jag tycker om just nu
+ fina Moto Boy - Ride my wild heart såklart!

8 kommentarer:

s sa...

okej;) jo bara bra,va sysslar du med?kram

Ahlberg sa...

Cyklar är bra !

Sv: Så lite så.
hm, jag vet inte. Låter andra själv avgöra ad de tycker jag har för musikstil

Michaela sa...

ja verkligen .. dock lite för dyra!

isabell sa...

sv: okej :) vad bra. Nej jag vet verkligen inte vad jag ska ha för klänning! jätte svårt!

Erika sa...

Vilken snygg kjol, ett riktigt fynd =)

Sv. Det är Ur&Penn som säljer märket montini.

vesna sa...

fin du e =)

sarah sa...

tack! :)

ja, kärlek till dem skorna :)

sadia sa...

ser ut som en god frukost :)