söndag 8 mars 2009

Tribute



som ni vet var jag hos mormor förra veckan och hämtade kläder. jag hittade denna fina, gröna tröja. Det har varit morfars, min morfars. Han var en fin morfar han, min stora idol och ingen kommer nog någonsin betyda lika mycket som han. Jag saknar honom nästan varje dag och så fort jag lyckas med något tittar jag upp och frågar om han är stolt över mig. Där för blir detta inlägg min tribute till honom. OM jag fick önska tillbaka en person skulle det vara han, han försvann alldeles för tidigt och länge kände jag mig ensam och otrygg. Nu är det bättre och när ingen vet åker jag till hans grav och sitter där en stund, säger några ord och hoppas att han hör.
För jag tror att han hör, högt där uppe i sin himmel!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sv; tack så jättemycket, det är min naturliga härfärg!

Anonym sa...

svar; äsch, så svårt att vara vegetarian tycker jag inte att det är. Bara att snoka reda på "veggdisken" i affärerna & sedan leta efter recept :* Jag tycker att du ska bli vegetarian :D GO FOR IT!

Åh, r.i.p din morfar,
och nu fick du mig att tänka på min farfar. Han var min idol, min förebild, som tyvärr försvann alldeles för tidigt.

Anonym sa...

american apparel :)
/fubu.blogg.se

Anonym sa...

Vilken fin tröja, kul att det är något speciellt och inte bara något från H&M!

Anonym sa...

Förstår det :) Ja visst är hon söt :)