lördag 7 mars 2009

fly away

Sommaren kommer snart, då försvinner jag ganska mycket, jag längtar
Runt midsommar åker jag och Mattias älsklingen till Skärgården och myser. När juli kommer tar jag med de jag vet med bäst musik smak i världen nämligen min pappa och Mattias till Roskilde festivalen. Jag hinner knappt hem och då bär det av till Chicago för att utforska och shoppa. Sedan kommer slutet, det fina slutet med Coldplay i Stockholm! Under bra omständigheter åker jag och min fina vän Emma till Parisweekend också vilket vore bäst bäst bäst.

Det kommer bli en vacker sommar, den bästa någonsin!

Puss

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag ska försöka - brukar inte ha emd mig datorn upp men jag tror de får bli de idag :)

Daniel sa...

Sommar, kom, sommar!

Anonym sa...

Låter som en fin sommar =)

Minaya sa...

Prag låter fantastiskt, ska bli så himla spännande att få höra det inspelade på låten sen .. :D

Den här låten kommer bli gryyym.

Anonym sa...

Vilken härlig sommar du har att se fram emot =)

Anonym sa...

ajajaj!
/fubu.blogg.se

Anonym sa...

trevligt med sommar :D
du har lite att göra ser jag :)

sv
ahha ja!
att baka ger frihet
och man kan vara barnslig.
hur bra är det?!