måndag 2 mars 2009

Trainings kit


Nya träningskläder på ingång från mamma
löpar tights, Yoga hoodie och nya löparskor

Min budget shopping funkar, idag var jag hos mormor
vi åt linfröbullar och inventerade hennes garderobdär var massa fint, så mycket att jag inte kunde ta med allt hem, jag visar det imorgon! hittade den mest underbara lilla skinnväskan, den är sliten, söndrig och älskad precis som väskor ska vara! Jag tog med mig Morfars gamla stickade tröjor, ska visa ALLT senare! Att bara bära second hand är bra för alla, till och med isbjörnarna och så slipper jag slänga ut en massa pengar hela tiden på nya kläder! Mer second hand till folket tycker jag!!!! I will go for it, for the nature and the polarbears!

Idag gjorde jag en stor upptäckt, jag skulle lika gärna kunna vara vegetarian =O

Puss

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh tränaa! <333 jag skulle egentligen träat i dag för första gången på 100 år, men så ballar min kompis ur :O jag blir galen!!!!!!!
sv; men okej, va dyrt! :O ska googla det :)
Skorna kostar 349; :D

Ha en bra dag!

Minaya sa...

Plinkat sedan 2,5 år tillbaka då jag laddade ner en gitarrkurs från internet och gjorde iof bara 1 /10 av den, haha..

Anonym sa...

Ja du måste vissa det du fick med dig hem!

Sv. Om jag skulle försöka att tvinga på min sambo en väst skulle jag nog bli förvisad till att bo i källarförrådet, hehe!

Anonym sa...

svar; åh, du har så rätt så!! man ska kunna slappa utan att få ångest, men jag tror att det är någonting måste lära sig (inklusive jag).
och låtarna på spotify, i like :* jag tror att du har bra musiksmak faktiskt! höhö.

SECOND HAND ÅT FOLKET!! och ja, BLI VEGETARIAN! :D hejja hejja

Anonym sa...

jo jag ska vergkligen se den - frågan är bara när de blir. på lördag blir de ju sthlm, och söndag metallica.