måndag 13 april 2009

Casper


Idag fyller min hund Casper 9år.
Det borde firas.
Om han vore människa är Casper den där killen i klassen med de slitna manchester jeansen och t-shirten där det med stora bokstäver står Never Mind the Bollocks. Han är den där glidaren, inte inteligent men avskyvärt vacker. Luggen är flygig och hänger framför nötbruna ögon. Någon tjej i parallell klassen är alltid olyckligt kär i honom och på fester hånglar han med flickor så de får skakiga ben. Hemma ligger han mest på soffan, tittar på sitcoms och äter lakrits ur en stor skål.

Det är därför han är världens bästa hund.

7 kommentarer:

Kim sa...

nej men va härligt. :) ska du hyra eller köpa en då?

Hanna sa...

sv: Okej va spännande:D

Grattis till Casper!

Erika sa...

Vad kul att skriva om vovven hur han hade varit som människa =)
Grattis till Casper på nioårsdagen!

Sv.Min helg har varit toppen, har klarat mig utan ägg. Idag fick jag dock ett påskägg med godis av mina föräldrar =)

Anonym sa...

yesbox, eller försöker vara vegan, men nu till påsken har de väl slunkit ner lite choklad, dags att skärpa sig igen :)

http://legoliv.blogg.se

sadia sa...

vilken söt hund :)

NINA sa...

hihi sötis!

elisabet sa...

Haha vilken skön personlighet, söt han är.