onsdag 15 april 2009

Yes Sir

Ytterligare en fin dag i dag, jag har målat men det kan jag inte visa än för det är till en vän som fyller år imorgon ;) GRATTIS EMMA!
Dessutom har jag ätit mumsigt!

Jag är lite smått svag för stekta ägg och broccoli, inte nödvändigtvis tillsammans men gott är det så jag gjorde det till min egen middag, mums!

Det jag egentligen skulle säga med det här inlägget var att:
Min nya hatt har dykt upp, yes sir, skepp ohoj!
Jag ska springa runt i den som en annan konstnär när hösten faller sig på i Lund, det kommer bli fancy värre! I like!

Simma lungt!

13 kommentarer:

Kim sa...

Det är bra. tänk positivt. :D Underbart det där lät. själv så somnade jag på soffan och trodde jag drömde att jag köpte glass men när jag vaknade så hade jag köpt glass. :S underligt.. :S

Sassy sa...

Snygg hatt!

Anonym sa...

oh vad jag tykcer du är cool! och hatt är bara det coolaste man kan ha!

kärlek.

emma härnqvist/perfektion sa...

åh så gott de där seer ut :)

amanda sa...

fin header och bra blogg :)

Erika sa...

Vilken fin hatt =)

Stekt ägg är gott, synd att min sambo är allergisk mot ägg annars hade jag ätit det oftare.

Sandie sa...

Hatt är lätt snyggt =)

nina sa...

snyggt :)

Tina sa...

Åh vad spännande, säg till när man får komma in och kika på din nya målning!

sadia sa...

såg väldigt gott ut :)

elisabet sa...

Vad snyggt med hatt!

Malin sa...

broccoli, mums mums! :* och du är snygg, raring! supersnygg med din hatt & underbart fina tröja (som jag helst av allt skulle vilja knycka ifrån dig)

svar; men aw :* fast jag vill fortfarande ha fräknar! det är något av det sötaste som finns!

Karin sa...

Älska hatten!