onsdag 1 april 2009

For life


Jag älskar min Håkan H tatuering, den betyder massor för mig
med den jag glömmer inte bort hur underbart det är att leva
Jag funderar på en ny:

Dear John, john som i min morfar med hans namnskrift på namnet
bara för att jag saknar honom och vill att han ska finnas med mig
Det skulle vara min hyllning för livet
den ska nog göras på min arm under armvecket innan jag försvinner härifrån till en ny stad nästa höst, då har jag någon trygghet med mig och det känns underbart fint!
några synpunkter

10 kommentarer:

Mandy sa...

Tack sweet!! :D:D

Gör dud å?

s sa...

haha va söt du är, ja menade va du gjorde:)? kram

Sofia sa...

Skit häftiga! :)

vesna sa...

Vacker tattoo =)

dom e från wedins/euroskor,ca 400 kr =)

caroline sa...

Men åh så fint! Denna var ju helt underbar! (plus att jag redan älskar din andra tatuering.) Jag har alltid varit tveksam till tatueringar.. Svårt att föreställa mig något snyggt motiv som är tidlöst och kan hålla hela livet, men du får mig då alltid på andra tankar! Dina är underbara. Funderar på om jag kanske ska våga mig på en faktiskt, inte just nu men i framtiden eller så.. Men då vill jag ha något lika finurligt och betydelsefullt som dina!
:*

Erika sa...

Snygg tatoo =)

Sv. Jo, jag skojade allt litegranna där ;)

sadia sa...

fint :)

Josefin sa...

Vilken fin tatuering du hade! Jag har alltid varit lite emot tatueringar eftersom det är ganska svårt att göra sig av med dem, men om de är personliga och lite mer diskreta så börjar jag ändå tycka att det är okej! Om du känner att du vill göra en till så tycker jag absolut att du har en fin anledning och historia till den.

maaria sa...

sv: åh, tack så mkt!

och underbat fin tatuering :*

Madeleine sa...

Gillade tatueringarna :) Fint när de betyder något!