onsdag 8 april 2009

Girls night

Vi träffades hos jossan och pratade pojkar, kärlek och lite skitsnack

Såklart beställde pizza med vitlökssås

Jag åt massor med godis och de andra tittade på tatueringar och annat

Caisa posade stenhårt helt enkelt

Efter en natt med fråga olle och skitprat av bästa kvalité sov jag och bina tillsammans med jossan i hennes stora säng, jag gick upp först för att jag är duktig och de andra är somntutor men sjukt söta.

När jag fick upp dem gjorde vi god frukost
Avakadomacka, äpple och mango/passion te!

Nu är jag hemma och galet mätt!
fin fint som sagt <3

9 kommentarer:

Leonora - The Crazy One sa...

sv; härligt :D
kul att du tkr det :D

Anonym sa...

härligt att höra, har ni en stor fin tomt? :)
mysiga bilder, blev sugen på pizza ,)

http://legoliv.blogg.se

hanna-karolina sa...

Vad hungrig jag blev av det här inlägget! Aaaa.

Nattah sa...

Sv: Hehe tack :)

natta sa...

sv:tack, vilken fin komplimang!

förresten, fytusan vad gott med pizza, haah

nina sa...

vilka fina bilder!! <3<3

kram

Kitty sa...

Svar: Jag tror jag vill skriva "Mi hermana menor" som betyder: min lillasyster på spanska. Det vore så fint =) Vet inte riktigt vart jag vill ha det bara. Någonstans i nacke/rygg tror jag =)

Sarah sa...

ja skönt med lov:) Njae, har inte hunnit så mycket mer än lite shopping och idag blir det fika med lite vänner sen får vi se till helgen:) Själv?

Avokado på mackan? Det var något nytt, är dte verkligen gott?:P

sadia sa...

gott med pizza! :)

sv: oh vad roligt! coldplay är ju så bra :)