måndag 20 april 2009

När jag flyttar hemifrån ska jag

Ha en stor säng. Gå upp sent på morgonen. Äta hallon till middag. Titta på tv till klockan 2 på nätterna. Ut och gå så fort solen skiner. Spela all musik jag tycker om. Möblera om ofta. Läsa halva nätterna. Bjuda hem vänner på kvällarna. Gå i pyjamas hela söndagen. Låta fina människor sova över. Baka scones varje vecka. Dansa som om ingen ser. Sjunga som om ingen hör. Prova kläder hela kvällarna. Springa runt i min allra finaste klänning. Bara för att jag vill!

Jag tror att det kommer bli fint att flytta hemifrån

Idag lyssnar jag dessutom på:
Marit Bergman - Let's just fall in love
Maia Hirasawa - South Again
Sophia Somajo - Fighters
Loney Dear - Dear John
Razorlight - Before I Fall to Pieces

6 kommentarer:

Carolin Orädd sa...

Tack :)
Jo de är bra förutom att jag går runt med gips på min ena fot =P

Malin sa...

åh, jag vill flytta hemifrån. nu.

svar; men bajs, lättprodukter är dåååååligt :< bara massa sötningsmedel & skit i.
fast.. jag ska inte säga så mycket :3 jag som dricker cola light & missbrukar sukketter. ehe.

mah, vad ska du få för din cykel dåda? jag vill så gärna få min såld, men det är ingen som vill ha den :( kram!

irma sa...

låter härligt!

paulina sa...

ja eller hur :D

Erika sa...

Man kan göra allt det där när man bor själv fast då blir det så att man inte gör så mycket av det ändå =)

eveline sa...

åh vill också flytta hemifrån och skaffa en egen lägenhet! :)