fredag 3 april 2009

Don't let the sun go down

Om jag fick bestämma hur varje dag i vår skulle den vara som igår och jag skulle vilja att den såg ut så här ungefär:

En middag i parken från Espresso House med Indie-prinsen
Helst grova scones med Philadelphia Ost och Chai Latte

Sedan ska man ta en promenad längs vattnet i solen för att tillsist..

Hamna vid havet med solglasögon och rosett i håret

Framåt kvällen ska solen gå ner mellan träden
och blommorna ska bli ledsna och krypa ihop för att sova

Så borde varje vår dag vara!
Jag tycker om våren!
Puss!

8 kommentarer:

ANNIE sa...

oh, danke så mycket :D jag har gjort den heelt själv (;

Linn sa...

åh! vad bra att din dag har varit kanon, det har min med varit också!!
haha jag ääälskar våren med <33

Josefin sa...

Åh jag blir ju avundsjuk! Ingen snö eller is. Nej förresten jag har inte lov förrän på skärtorsdag, men blev just klar med mitt projektarbete så det känns lite som lov. Har du lov? Och vad går du i för skola förresten?

Erika sa...

Ja, sådär borde varje vårdag vara =)

Idag har det både regnat och snöat här, riktigt aprilväder som man säger.

sadia sa...

ser ut som en väldigt fin vårdag :)

Emma Christina sa...

hihi tack :D jag älskar den med, men måste säga att den är finare på. Så du får kika in när jag har på mig den någon gång och se hur den ser ut då! =)
kram

Sarah sa...

Tjae högskoleprovet är egentligen mer klurigt nästan. fast ja, det är ju jäkligt svårt!

Detta vädret de senaste dagarna är helt underbart! SJälv har jag inte kunnat utnyttja det men en dag då jäklar;)

Sofia sa...

Härligt våriga bilder! :D