söndag 12 april 2009

I'm leaving

Nu ska säga er vad jag gjorde i Lund idag. Hela familjen tog en tur till det sköna Lund för att leta lägenhet till mig för nästa termins studier och det är så spännande att jag dör lite inombords när jag tänker på det!

Lund är fint, alla hur är fina och alla gator är av sten, rysligt mysigt!

Efter att ha letat fina områden i några timmar gick vi in till stan och jag drack Chai Latte precis som vanligt för att det smakar så galet gott, ALLTID!

Vi blev trötta och hungriga så det blev årets första ute servering med en Pasta Carbonara from heaven! Min indie-pojk stod för fotograferandet idag, lovely!

Åh vad jag längtar, längtar, längtar!

9 kommentarer:

Jossan sa...

tack! :D din med :P

Kim sa...

Hehe jasså? Söker du nytt då? Eller bor du hemma? :)

´ Teutaa sa...

svar: iii knooow !! =D

Alexandra sa...

sv: Tur att vi är två då, åtminstone!

Erika sa...

Vad kul att leta lägenhet!

Sv. Jag äter inte så mycket ägg annars heller så jag ser inte någon anledning att proppa i mig ägg till påsk bara för att =)

Anonym sa...

namnam den där maten såg god ut, om man skippar skinkan :>

http://legoliv.blogg.se

Hanna sa...

sv: Tack min påsk var toppen!! Hur var din? Gud va spännande att leta lägenhet!! Vad ska du plugga för nått?

sadia sa...

gott med pasta carbonara :)

Josefin sa...

Vad spännande med Lund! Jag blir ganska avundsjuk, men får väl vänta tålmodigt tills det är min tur :)
Om bakandet så bakar jag kanske inte så jättemycket, mindre än vad jag skulle vilja men jag tycker det är kul och ja. När jag har tid över brukar det bli av.