onsdag 22 april 2009

En väska, massa saker

Imorgon åker jag till Lund för att titta på Mando Diao, nu skulle ni därför få en titt i min väska som följer med mig imorgon bitti.

1.Glasögon, mina vanliga Tom Ford och mina Ray Ban imitation från asos. 2.En bok, en Kafka, kultiverat värre. 3.Nyklar, till hem, cykel och skåp. 4.Plånboken med allt viktigt som behövs. 5.Smink, det ända jag använder, Eye-liner, mascara och mousse. 6.Tuggummi, Extra såklart. 7.Äpple, ett äpple om dagen håller doktorn borta från magen. 8.iPoden, med massa fin musik som får resan lite kortare, det är bra.

Kommer tillbaka på fredag!

10 kommentarer:

Erika sa...

En bok är ett måste i packningen =)

S O L I N A sa...

Höhö visst är den! :D vad har du gjort idag? :)

jennie sa...

ja usch jag hoppas att min lilla magbakterie försvinner snart. bra bok du läser!!

Sarah sa...

Åh Mando Diao! De ska jag se i sommar! De är grymma:D

Carolin Orädd sa...

ja jag vet!
Tyvärr är det ju de, var hos läkaren idag, ledbandet i foten är av så jag är i strikt vila i sex veckor, så jag missar tyvärr hela för säsongen med er =(

Kram!

Pamie sa...

Sv: Det tror jag det haha Hoppas ni får många fin stunder tillsammans! :)

Åh ok, Tack för det... har lite svårt att se likheten men det kanske är för att jag ser mig själv varje dag och då ser jag inte angelina direkt :P

Mino sa...

Svar: Den är underbar :)

Anonym sa...

hoppas du får det bäst bästa du. mando diao, hälsa dom från mej.

<3

elisabet sa...

Vad kul att gå på det, en bra bok är aldrig fela att ha med sig på resan!

Malin sa...

svar; jolå, jag har det relativt fint :*
och helg. jadu, jag har faktiskt planer, för en gångs skull :' idag ska jag åka till uppsala en sväng & hälsa på en kompis & imorgon ska jag leka med en annan kompis & ja, det var väl det jag hade inplanerat. :* dudå?