fredag 24 april 2009

I wanna dance with somebody

igår var jag i fina Lund, jag tycker hemskt mycket om Lund, min Indie-Prins Mattias bjöd mig på Mando Diao konsert, flott värre på Mejeriet.

Vi fikade på uteservering i stads parken, det är det fina att Lund har en stads park, en stor, så att det känns lite som en stor stad. Mysigt!

Först spelade Adiam Dymott, rysligt rockigt var det vilket var himla grymt.

Sedan var det Johnson&Johnson (tror jag de hette?) svenska texter, vackert

Men sedan kom Mando Diao, det blev inte fler bilder efter det för jag ville hoppa, studsa, skrika och dansa. När kvällen led mot sitt slut vandrade vi hem på Lunds gator och drack läsk! Idag tog jag ett tidigt tåg hem och nu är jag trött. Men det fina är att jag kan vara Lund ännu mer nu, för IDAG KÖPTES MIN LÄGENHET!

Puss

7 kommentarer:

Alexandra sa...

åhåhå vad kul! Grattis. Måste såklart komma till lund och få lite guidning och mysa lite då =)

Erika sa...

Vad roligt =)

Sv. Ja, jag tycker att du ska läsa boken. Den är jättebra!

h sa...

vad kul:D

S O L I N A sa...

Åh roligt! tack det gick bra :)

Carolin Orädd sa...

Ja .. =/ är helt blå och svullen över foten xD
Jag kommer tillbaka till söder vecka 21, men jag kommer nog inte tillbaka till fotbollen förens till hösten.

Försökte ringa Susanne igår, men hon svara inte =P
Kram!

jennie sa...

ja kafka är jättebra. och nietze. och strindberg och fjordor dostojevskij ;0) läste att du hade sett mando diao, jag gillar dem med! ha en fin dag.

Anna sa...

Åhh grattis! Så kul fördig :)