måndag 29 mars 2010

Bad hair day?

Ungefär såhär ser jag ut idag + raggsockar och bowlingskor, det jag egentligen ville säga att jag är fruktansvärt nära att göra något drastiskt med mitt hår, det ser galet och knasigt ut just nu, lite som ett risigt fågelbo fast mer oplanerat!



Nu cyklar jag ner till Arimans och kvällsfikar med min bästa Jenny!
Ps. Photobooth är det bästa som finns på en macbook, speciellt när man har tråkigt under tentaskrivande. Man får så himla många roliga posiga bilder på sig själv!

6 kommentarer:

emilia sa...

men ditt hår är ju typ underbart! tro mig, gör inget med det = )

Natalie sa...

Åh jag vill ha glasögon med klarglas fast svarta bågar, men jag passar väl säkert inte ens i det :/

Svar: Ja verkligen! Jag är duktig på att baka och fixa mat och grejer (går ju HR också..) men scones var bra längesen! Ja, Timos nya är ju helt underbar! Ska du se honom i vår/sommar? :)

mikaela sa...

woho, ariman :D men sofiaparken är ju härligt, nära stan. oh konst fy vad kul! praktiskt eller teoretiskt? ditt hår är ju svinsnyggt, älskar färgen :) hmm nä plånboken är inte tillbaka än men hoppas att någon hittar den :)

emilia sa...

jo, du har ju tatuerat foten, jag ska tatuera mina och är rädd! gör det jätteont, och svullnar de upp mycket efter? mina vader svullnade lite men det känns värre med fötterna.. = )

Eva sa...

Mitt hår är KATASTROF sen jag klippte mig förra veckan, jag ser ut som en tant.

Fifi sa...

Men jag tycker att ditt hår ser så härligt rufsigt ut!

Jag var sjuk igår, men hade en bra dag ändå; såg flera avsnitt av the Wire och bakade en hel del gott :)