tisdag 2 mars 2010

This spring

Våren här kommit till Lund för solen skiner som aldrig förr, tänka sig detta, det var på tiden tycker jag. tyvärr måste fortfarande ha mössa och halsduk utomhus, men en mycket tunnare jacka satte jag allt på mig

Dessutom firade jag det med Kings of Leon tröja och gick på gatorna med fredrik, han tycker att jag är lite för studsig, lyssnar på musik alldeles för högt och jag har konstiga kläder men som en parentes så är det det som är charmen med mig säger han jämt!

6 kommentarer:

Emma sa...

Det står "Just sick enough to be totally confident". Det är sista raden i boken Fear and loathing in Las Vegas :)

emilia sa...

Jag satte också på mig en tunnare jacka men det fick jag äta upp, det var ju typ minusgrader hehe!

Snygg tröja!

kajsa sa...

Jag vågar inte ha tunnare jacka än. Häromdagen när jag och min kärlek skulle till IKEA tog jag en varm jacka men som var kortare i modellen. jag frös. Och då gick jag ändå bara de få metrarna från bilen till ingången. Och tillbaka. Men idag ska jag peta på ett par solglasögon på nästippen när jag traskar ut. Förvisso till tunnelbanan. Men när jag ska hem då ska jag banne mig gå och njuta vårväder!

Fifi sa...

När jag tittar ut genom fönstret tror jag nästan att jag kan gå ut i pumps och i tunn skinnjacka. När ajg sedan kommer ut är det alldeles kyligt, men det gör inte så mycket, för våren är ju på gång!

caroline sa...

åh vad härligt med lite vår! I italien var det minsann plus och soooool, men så kommer jag hem till snöstormen igen... Men egentligen gör det inte så mycket, för veckan var så underbar att jag lever på den länge till!

Hur är veckan annars vännen? Mera vårsol och saker att le åt?

Johanna sa...

herregud, vad snyggt :D