måndag 15 mars 2010

Om jag hade lite kraft kvar att ge dig, om jag hade lite hjärta att dela med mig av

Igår åkte jag och sabina till malmö för att titta på finaste, finaste Kent!

Vi började med godaste pastasalladen i stan, den hade lax och massa räkor

Sedan lyckades vi uppgradera oss till ståplats, Sabina här tyckte det var lika underbart som jag tyckte, såklart! vem skulle inte tycka det?


det var magi, jag kände mig lycklig och efter denna helgen... ja det var exakt vad jag behövde, skriva lite på en kent konsert och bara vara! FINT!

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Helt underbart!
Jag vill också gå på Kent konsert :)

emilia sa...

Åhh mysiga och fina bilder! Min kompis var också där = )

roxanne sa...

oh så fint raring, jag har en gång sett kent från en gummibåt, det var magiskt :) var ute och paddlade med några vänner och slapp betala inträde så :p

timo spelar här i eskilstuna, han var även här förra veckan på stand up. men hann ej :<

Chäss sa...

Åh! Där var jag också. Så himla fint!