torsdag 4 mars 2010

Sofia in wonderland



Ikväll ska jag gå på Royal i Malmö och titta på Alice in Wonderland 3D med Stina. Jag tror att den kommer vara sanslöst fin helt enkelt.
Igår repades det halva kvällen med bandet, sedan lyckades jag övertala mina kära bandmedlemmar Emil och Henrik att följa med mig till Klubb 3 imorgon. OM de inte bangar så kommer det bli en grym kväll imorgon! Det gillas, så jag tror jag ska springa till Indiska idag och skaffa mig en randig klänning. Bara för att det är himla mysigt :)

2 kommentarer:

roxanne sa...

wow, var filmen bra? :)

jag sitter på tåget till gbg nu, tur man har sin lilla dator :) jag vet ej vad jag skall göra i gbg, mysa festa kanske träffa ngn söt pojke ;D inga planer, då blir det roligare :)
vad sker i helgen för dig rar?

Jeanette sa...

Det låter som du kommer få det skoj :D

Själv ska jag baka bullar med min pojke ikväll. Imorgon ska jag på fest och på söndag är det uppesittarkväll till Oscarsgalan!
Det kommer bli super mys tror jag :)

Hoppas du får en super trevlig helg!