tisdag 23 mars 2010

I'm a cyborg, but that's ok

Eftersom jag inte gjort mycket den senaste veckan har det blivit mycket film och efter denna intensiva filmvecka vet jag vilket som är den mest fantastiska film jag vet. I'm a cyborg, but that's ok! En koreansk film med massor av makalösa färger, surrealistiska drömmar och galna människor, jag tror jag ska skriva en hel uppsats om denna underbara film! Se den bums om ni tycker om en helt galen värld med lite blod och lite kärlek, ja nu förstår!





3 kommentarer:

roxanne sa...

oh, den måste jag ju kika på :>

hur gick det att träffa exet då? känns det bra och kan du gå vidare nu?
och jadu raring, jag har myst med en man några ggr, får se om vi träffas i helgen, men jag tar allt lungt och försiktigt för att det ej skall bli strul här hemma, vill bara flytta och lägga allt om henrik bakom mig
har du hittat någon sötnos då? :>

roxanne sa...

kom det ngn kommentar? :o

Anonym sa...

jag vill veta vad cyborg betyder. fin blogg förresten!