fredag 26 mars 2010

more than nothing


ville mest bara visa mina fantastiska bowlingskor och dela med mig av mitt favorit citat just nu: “I must learn to love the fool in me -the one who feels too much, takes too many chances, wins sometimes and loses often, lacks self-control, loves and hates, hurts and gets hurt, promises and breaks promises, laughs and cries"

Ikväll ska jag iväg till finaste stina och få mat, hon är ganska fantastisk den där damen så idag när jag såg årets första fjärilar, då tänkte jag på stina, såklart!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Här har vi minsan inga fjärilar. De va lyx det. Har du köpt bowling skor?? coolt. Dom är jätte fina. Hur tänkte du kombinera dem ;)

hoppas du får de jätte fint i helgen. Jag var och hämtade mitt pass idag. Skitnöjd! Och köpte ett par ljusrosa Converse som givetvis ska visas upp sen ;D

Fifi sa...

Åh, har du ett par alldeles egna bowlingskor? Coolt!

Jag har också fräknar, men de är så ljusa så de syns inte så väl, önskar att de var lite mörkare!

Det måste vara grymt att spela i band!

Hoppas du en har en skön södag!