måndag 8 mars 2010

a lonely night



I natt när jag inte kunde sova kom jag på ett antal saker:
  • om allt går åt helvete färgar jag håret svart
  • en biljett till London kostar bara 1300 kronor
  • att spela gitarr är en mycket underskattad terapiform
  • jag har otroligt fina vänner
  • att jag spenderade lördagkvällen på ett otroligt sorgligt vis
  • nu för tiden är jag betydligt mer intresserad av analoga kameror än någonsin tidigare
  • min lägenhet ser ut som ett bombnedslag (igen)
  • jag lyssnar alldeles för högt på musik så jag svarar aldrig när folk ringer
  • Mina nya hörlurar är magiska på så många vis att jag inte kan förklara

3 kommentarer:

Malin sa...

du är fin, så otroligt fin
och jag vill bara umgås med dig, ta första bästa tåg till lunch, lyssna sönder bra musik, dricka mängder av te och bara lära känna dig. du verkar vara en sådan otroligt fin människa. verkligen.

svar; åh, sofia, det gör så ont att du mår som du gör; att du tränar som du gör. men tänk såhär; hur vill du leva om 10 år? vill du fortfarande vara den där tjejen som springer på löpbandet i ren panik? vill du fortfarande ha alla dessa sjuka tankar?

du behöver hjälp kära du, snälla tillåt dig själv att be efter den <3 du är värd så mycket bättre.


det blev uppenbarligen ingen avdelning för mig. hela allting kändes bara fel och ja.. jag vet inte, det gick inte att andas därinne (vilket jag inte var ensam om att tycka; den avdelning har fått otroligt mycket kritik).
annan hjälp ska det dock bli, vad vet jag inte riktigt. någonting.

Jeanette sa...

Ja ja ja!! Givetvis satt jag uppe och tittade på Oscarsgalan i söndags. Jag var också ledig igår för att kunna sova ut ordentligt. :)

Sanna sa...

tack så mycket :) härliga bilder :)