tisdag 16 mars 2010

where is home when you don't have a heart anymore?



vet ni vad jag längtar efter för första gången sedan jag flyttade?
jag längtar till halmstad, för just nu gör min lägenhet här ont att vara i..
jag längtar till halmstad och gå promenader ner till stranden med emma
jag längtar till halmstad och hänga på soffan hos marcus och inte göra något
jag längtar till halmstad och pussa på min hund trots att han inte vill
jag längtar till halmstad och kunna plocka i skåp utan att undra vad det kostar

Jag ska åka, så fort som möjligt, för nätterna gör ont, jag håller på att falla sönder. Av en mängd anledningar; sömnbrist, ensamhet, utmattning, stress, näringsbrist och tusen andra anledningar på en gång
då ska jag förhoppningsvis gå långa promenader med emma, bowla med min partner in crime marcus, pussa på min hund och äta massa mat!
Spring is the worst part of the year!

5 kommentarer:

emilia sa...

det låter verkligen som att du borde åka hem och bli ompysslad och vara med dem du älskar. men det känns ändå på något sätt skönt att veta att jag inte är den enda som känner mig nere nu (minst sagt!).

roxanne sa...

låter verkligen som du behöver åka innan du faller ihop min goa vän.

och herregud, du skulle vara så snygg i septum. själv har jag funderat på att ta ut min, inte för alltid, men se hur jag ser ut, men får ej av den, det är ett tydligt tecken på att den skall sitta där den är :>
du borde ha en liten söt ring. testa med örhänge i näsan, gjorde jag innan jag tog :)

Jeanette sa...

Hoppas du får det mys hemma.

Jadu, ikväll är det en spelning med ett band som heter KITE.
På lördag tänkte jag fixa ett pass tror jag. Sen är det en gammal vän till mig som fyller år. Och sen vet jag inte. Jag ska åka och shoppa med pojkvännen efter jobbet.
Eller, han ska shoppa och jag ska vara smakråd. Men de går bra de med. :)


Du då? Vad ska du hitta på? :)

Chäss sa...

oj. förlåt för sent kommentarssvar. men åh. tack så himla, himla mycket, vad glad jag blev! :)

caroline sa...

Åk hem, bli kramad av de allra närmaste och de som ger dig mest energi, och återvänd när du känner dig hel igen. Ingen bra idé att bara traska runt där man går sönder ju!

Och hoppas vårsolen kan läka ihop dig lite fortare också, för den är så himla bra egentligen! Idag var det molnigt hos mig, och då mådde hjärtat cokså sämre.. Men jag hoppas till sol i helgen! Både här och hemma hos dig :) Ta hand om dig nu vännen!